بازدید مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از مرکز نوآوری صنایع سرگرمی

چهارشنبه 3 اسفند 1401 مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان میزبان مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مدیرکل ارشاد اصفهان، معاونین و جمعی از همراهان ایشان بود.


در این بازدید که با هدف توسعه همکاری‌‌ها بین دو مجموعه برگزار شد، محمدامین حاجی‌هاشمی مدیرعامل بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای، علی تمنایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، خانم دکتر فرزانه شریفی مدیر انستیتو ملّی بازی‌سازی و سرپرست معاونت پژوهش بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای و آقای شیخ‌الاسلام مسئول روابط عمومی بنیاد از مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان و دستاوردهای علمی و پژوهشی آن دیدن کردند.
در مهم‌ترین بخش از این بازدید مدیرعامل بنیاد و همراهان ابتدا با اعضای تیم‌های مستقر در مرکز آشنا شدند و به گفتگو با آن‌ها در رابطه با نیازها و موانع صنعت بازی‌سازی در ایران پرداختند و سپس با دستاوردهای آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی این مرکز آشنا شدند.
در پایان مدیرعامل بنیاد و مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی در جلسه‌ای مشترک با رئیس دانشگاه، در رابطه با ایجاد زمینه‌های همکاری از جمله در ایجاد شبکه‌ی مشترک منتورشیپ، راه‌اندازی رشته کارشناسی بازی‌های رایانه‌ای، راه‌اندازی درگاه ملّی بازی‌های جدی و سایر زمینه‌ها به هم‌اندیشی و تبادل نظر پرداختند.
 
 
 
تاریخ:
1402/01/08
تعداد بازدید:
268
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal