کسب 5 رتبه برتر توسط تیم‌های مستقر در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی در پنجمین جشنواره بازی‌های جدی ایران

شب درخشش تیم‌های مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان در پنجمین جشنواره بازی‌های جدی ایران

در مراسم اختتامیه این رویداد که بعدازظهر جمعه 5 آذر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، تیم‌های مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان خوش درخشیدند و در مجموع 5 رتبه و 21 میلیون تومان جایزه نقدی و 50 میلیون تومان جوایز حمایتی را از آن خود کردند.

🎁 بهران (دوچرخه‌سواری همراه با واقعیت مجازی برای توانبخشی شناختی-حرکتی بیماران مبتلا به MS) برنده رتبه اول ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در حوزه فناوری‌های محوری و اولویت‎دار، 15 میلیون تومان جایزه نقدی و پنجاه میلیون تومان حمایت تجاری‌سازی شد. این بازی جزء ده بازی برتر جدی سال 1400 نیز شناخته شد و یک‌ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت کرد.

🎁 بهخوان (نرم‌افزار واقعیت افزوده برای بهبود کودکان نارساخوان) برنده جایزه سوم موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) به مبلغ سه میلیون تومان و نیز بازی شایسته تقدیر از دیدگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حوزه آموزش کودکان و نوجوانان و برنده جایزه یک میلیون تومانی شد.

🎁 بهگام (بازی رایانه‌ای-ورزشی توانبخشی شناختی-حرکتی سالمندان) یکی از ده بازی برتر جدی سال 1400 و برنده جایزه یک میلیون تومانی شد.

جهت مشاهده ویدئوهای بازی‌های برنده و محصولات دیگر آزمایشگاه بازی‌های جدی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی به صفحه اینستاگرام مرکز به آدرس instagram.com/uicgame و صفحه آپارات مرکز به آدرس aparat.com/uicvgame مراجعه نمایید.

جزئیات خبر در https://www.ircg.ir/s/992
تاریخ:
1400/09/06
تعداد بازدید:
502
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal