چهارمین کمپ لذت بازی‌سازی دانشگاه اصفهان-تابستان 1400

کمپ تابستانی لذت بازی‌سازی 1400 فرصتی برای یادگیری و تجربه و تیم‌سازی است.

از 12 تیر تا 3 شهریور 1400 در کنار هم یک برنامه‌ی هیجان‌انگیز و کم‌نظیر را تجربه خواهیم کرد! بدون نیاز به دانش قبلی، به سادگی اصول گرافیک و انیمیشن را بیاموزید و بدون نیاز به دانش کدنویسی با یک موتور بازی‌سازی کار کنید و با ساختن 3 مینی‌گیم جذاب، حال و هوای بازی‌سازی را تجربه کنید.
کلاس‌ها به‌صورت حضوری و عملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سایت تخصصی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. همراه داشتن ماسک و ضدعفونی‌کننده‌ی شخصی الزامی است.

64 ساعت آموزش‌های جذاب و مفید بازی‌سازی به همراه 20 ساعت تجربه‌ی کار تیمی به مدت 8 هفته (روزهای زوج از ساعت 9 تا 13) در انتظار شماست. در بخش آموزش 14 ساعت هنر دوبعدی و فوتوشاپ (زیر نظر آرتیست و مدرس محبوب مرکز ما علی‌اصغر حیدری)، 6 ساعت انیمیشن (همراه با محمدمهدی کرمانی مدیر پروژه و مدرس بازی‌سازی)، 22 ساعت کار با زیرموتور BOLT یونیتی (با همراهی ابوالفضل شرافت بازی‌ساز و ژورنالیست حوزه‌ی گیم) و 22 ساعت کارگاه‌های متنوع در حوزه‌ی تیم‌سازی و طراحی و تبلیغات و انتشار و درآمدزایی و ارائه و بازی‌های رومیزی و موسیقی با مدرسان مجرّب را در پیش داریم. در بخش کار تیمی نیز می‌توانید زیر نظر منتورهای مرکز از فضای جذاب مرکز نوآوری صنایع سرگرمی برای تمرین آنچه آموخته‌اید و تجربه‌ی کار تیمی استفاده کنید. در این دوره بازی‌های Space Shooter، Car Racing و حسنی در سرزمین ارواح را خواهید ساخت و برای چالش روز آخر آماده خواهید شد.

برای هر کمپ یک تم داریم و برای امسال که خسته از جنگی فرساینده با کرونا بوده‌ایم چه تمی بهتر از «امید»؟!
از نیمه‌ی دوم کمپ به تیم‌هایی تقسیم خواهید شد و هر تیم روی ایده‌ای با تم امید کار می‌کند و تلاش می‌کند با آنچه در کمپ آموخته ایده‌اش را به یک بازی جذاب تبدیل کند. در آخرین روز کمپ، بازی‌ها به معرض داوری بازی‌سازان شاخص گذاشته می‌شوند و به تیم اول جایزه‌ی نقدی و پذیرش در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان تعلق خواهد گرفت.
تیم‌هایی که موفق شوند تا قبل از روز داوری بازی‌شان را با همراهی منتورها در کافه‌بازار منتشر کرده باشند، یک جایزه‌ی ویژه دریافت خواهند کرد.

*********************
برنامه هفتگی کمپ
 
چرا در این کمپ شرکت کنم؟
• این کمپ هیچ پیش‌نیازی جز علاقه به ساختن بازی و کسب تجربه‌های ناب و جدید ندارد!
• زیر نظر بازی‌سازان باتجربه اصول کار را می‌آموزید.
• با فوتوشاپ به صورت کامل آشنا می‌شوید.
• با زیرموتور BOLT یونیتی آشنا می‌شوید که تجربه‌ی کدنویسی بصری (Visual Scripting) را به شما می‌آموزد و بعدها با یادگیری زبان C# به راحتی می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای با موتور یونیتی که محبوب‌ترین موتور بازی‌سازی است کار کنید.
• کار تیمی را در فضای مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان تجربه می‌کنید.
• از جوایز نقدی و حمایتی برخوردار می‌شوید.
• در پایان دوره، مدرکی به زبان انگلیسی از طرف مرکز مرکزنوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان به شما ارائه می‌شود که در آن محتوای آموزشی و تعداد ساعت‌های هر دوره ذکر می‌شود. در صورت تکمیل ساعات لازم و موافقت مؤسسه‌ی آموزشی‌تان، می‌توانید به‌عنوان درس کارآموزی نیز در این دوره شرکت کنید و بعد از کمپ، روی بازی‌های خود کار کنید.


این پایان کار نیست؛ تجربیات و دوره‌ها و چالش‌های بازی‌سازی و دورهمی‌های زیادی در پیش خواهیم داشت. تابستان داغ بازی‌سازی را با ما بگذرانید!

مدرسین دوره:
 
علی‌اصغر حیدری مهندسی فناوری اطلاعات خوانده و چند سالی هست به‌صورت حرفه‌ای در زمینه‌ی گرافیک و بازی‌سازی کار می‌کند و سابقه‌ی تدریس در دوره‌های فوتوشاپ مقدماتی و پیشرفته را در کارنامه‌ی خودش دارد. علی در سال 1396 در چالش بازی‌سازی بدون کدنویسی و چهارمین ماراتون بازی‌سازی دانشگاه اصفهان اول شد و از سال 97 در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان حضور فعال دارد و با چند تیم مختلف به‌عنوان طراح و آرتیست همکاری می‌کند. او مدیر تیم ندای بازی (Call of Game: COG) هم هست که در هکاتون بازی‌های جدی 1399 موفق به کسب رتبه‌ی اول حوزه‌ی اصفهان و برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازی شناختی شد.
 
سید ابوالفضل شرافت فارغ‌التحصیل کارشناسی نرم‌افزار است و از سال 94 وارد حوزه‌ی بازی‌سازی شده و با راه‌اندازی وب‌سایت بازیاتو در سال 96، فعالیت خود در این حوزه را جدی‌تر کرده است. ابوالفضل برنامه‌نویس ارشد استودیو آنا (سازنده‌ی بازی سین‌جیم) و راهبر آزمایشگاه تست عملکرد مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان نیز هست. ابوالفضل عاشق مهندسی نرم‌افزار به‌خصوص بخش تست و تضمین کیفیت محسوب می‌شود و از به چالش کشیدن آدم‌ها و نرم‌افزارها لذت می‌برد.
  
محمدمهدی کرمانی مؤسس شرکت مهرآفرید و مدیر تولید محتوای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شرکت افرا است. در رزومه‌ی او تولید محصول اصفهان مجازی و پروژه‌های شبیه‌سازی متعددی دیده می‌شود. او برنده چندین جایزه ملی و بین‌المللی است و تاکنون صدها نفر را در زمینه‌ی تخصصی بازی‌سازی تعلیم داده است.
  
 
سید محمد حسینی یکی از ارکان استودیو بازی‌سازی پاپاتا است و علاوه بر برنامه‌نویسی، در بهینه‌سازی بازی، طراحی و مدل‌سازی محیط و کاراکتر و مراحل بازی دستی دارد. ازجمله آثار موفقی که وی در آن ها نقش داشته می توان به پروژه‌های شناخته شده و محبوبی چون هشتمین حمله 1 و 2 و سبقت اشاره کرد. از علاقه‌مندی‌های دیگر او هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و Gamification است.
 
 
محمد رضاکرمی مدیر استودیو لوتوس، آهنگساز، تنظیم‌کننده، صدابردار و موسیقی درمانگر است که مدرک موسیقی آکسفورد دارد و آثار شاخصی چون اپرای هفت‌خوان رستم، اپرای هشت، فیلم گلایول، فیلم با، انیمیشن مزرعه شبدر، تئاترهای مهمانی بزرگ آقای آلفرد و غرب غم‌زده و بازی‌های مثل‌آباد، Cards و Stars و همکاری بین المللی با Tuen Vander Zalm هلند را در کارنامه‌ی خود دارد.


امیررضا انواری از بنیانگذاران استودیو بازی‌سازی پاپاتا و طراح بازی‌های موفق سبقت و هشتمین حمله 2، همچنین مدیر پروژه هشتمین حمله 1 است. او در رشته مهندسی نرم‌افزار تحصیل کرده و علاقمندی فراوانش به بازی‌سازی باعث مشارکت در تولید چندین محصول موفق در بازار ایران شده است. وی قائم‌مقام استودیو پاپاتا بوده و به عنوان طراح بازی و تجربه کاربری در این تیم فعالیت می‌کند. او تجربه خوبی در کار با موتور بازی‌سازی یونیتی دارد.
 
امین رفیع‌زاده موسس استودیو بین‌المللی اَره برقی (Chainsaw Games) و طراح بازی‌های سه‌بعدی است. از جمله تخصص‌های او می توان به طراحی مرحله و محیط در ابعاد بزرگ به‌صورت Indoor و Outdoor، ساخت و اجرای انیمیشن اول و سوم شخص (برای اسلحه و کارکتر)، انتشار بین‌المللی و ساخت تبلیغات در حوزه گیم اشاره نمود.
 
دکتر جواد راستی عضو هیأت علمی گروه مهندسی پزشکی، مؤسس و مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان است و سالهاست در زمینه‌ی توسعه‌ی اکوسیستم گیم و زیرساخت‌های پژوهش و آموزش در این حوزه در فلات مرکزی ایران فعالیت می‌کند. او مدیر و راهبر آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان نیز هست.
 
 برای ثبت نام در کمپ اینجا را کلیک کنید. 
تاریخ:
1400/03/24
تعداد بازدید:
1548
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal