پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»-بهمن 1398

پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» 30 بهمن 1398 در دانشگاه اصفهان برگزار شد،

بازی‌های رایانه‌ای دانش‌ها و هنرهای گوناگون را به هم می‌آمیزد تا یک تجربه‌ی ناب برای مخاطبان فراهم آورد و از محمل آن سرگرمی، تولید ثروت، تأثیر بر ذهن و روح مخاطب و جامعه، فرهنگ‌سازی، تبلیغ، درمان، آموزش و ... را فراهم کند. دانشگاه اصفهان به‌عنوان یک دانشگاه جامع و پیشرو در این حوزه‌ی نوین و میان‌رشته‌ای با راه‌اندازی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی، آزمایشگاه بازی‌های جدی و دبیرخانه‌ی دائمی کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» تلاش دارد تا با هدایت پژوهش‌های مرتبط با این صنعت نوپا و ثروت‌آفرین و استراتژیک، رسالت خود در توسعه‌ی زیرساخت‌های آموزش، پژوهش و کارآفرینی در این هنر-صنعت-رسانه را ایفا نماید.
در تداوم این سیاست‌ها، دانشگاه اصفهان میزبان معتبرترین رویداد پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای است. پنجمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که 30 بهمن 1398 در دانشگاه اصفهان برگزار شد، محلی برای ارائه‌ی پژوهش‌های جدید در شاخه‌های مختلف بازی‌های رایانه‌ای از جمله روانشناسی، جامعه‌شناسی، فناوری اطلاعات، هنر، پزشکی، مدیریت، اقتصاد و سایر علوم وابسته است تا محملی برای تحلیل و تولید بازی‌های رایانه‌ای فاخر باشد.

کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»
• از حمایت نهادهای معتبر علمی و فرهنگی و اجتماعی سود می‌برد.
• امکان ارزیابی ایده‌ها و مقالات پژوهشی توسط بزرگترین شبکه‌ی پژوهشی کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای (شامل بیش از 200 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های داخل و خارج کشور) را فراهم می‌آورد.
• مقالات شما را در معتبرترین نمایه‌های داخل (سیویلیکا و ISC) و خارج کشور به پژوهشگران دیگر عرضه می‌کند.
• با مجلات معتبر علمی داخل و خارج کشور در ارتباط است و برای چاپ نسخه‌ی گسترش‌یافته‌ی مقالات برتر کنفرانس با آنان رایزنی مؤثر انجام می‌دهد.
• به لحاظ سابقه‌ی برگزاری، اصالت، ماهیت علمی برگزارکنندگان و رعایت اصول علمی در داوری و پذیرش مقالات، اعتبار پژوهشی مقالات پذیرفته شده در آن تضمین شده است.
• امکان ارتباط مستقیم شرکت‌کنندگان با شاخص‌ترین پژوهشگران داخل و خارج کشور در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای که امسال مهمان کنفرانس هستند را فراهم می‌کند.
• با دعوت از مهمانانی از دانشگاه‌های فعال جهان در حوزه‌ی بازی‌سازی، فرصتی ناب برای رایزنی با آنان جهت ادامه تحصیل در این رشته را فراهم می‌کند.
• میزبان شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی‌های نوین بازی‌سازی است تا در کنار پژوهش‌های علمی، شرکت‌کنندگان را با آخرین دستاوردهای فنی نیز آشنا کند.
نگاه ویژه‌ی این دوره به بازی‌های درمانی اختصاص  داشت و پژوهش‌های مرتبط با این محورها جایگاه ویژه‌ای داشتند. 
 
گزارش کامل کنفرانس را از اینجا بخوانید.
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1399/06/16
تعداد بازدید:
821
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal