بهبود نقص توجه با واقعيت مجازي حقيقي

نقص توجه و عدم توانايي تمركز يكي از عوامل واماندگي تحصيلي است و تلاش براي كاهش اثر عوامل حواس‌پرتي مي‌تواند در بهبود اين عارضه مؤثر باشد.

در اين پژوهش، از صحنه‌هاي واقعي كلاس همراه با تدريس معلم و عوامل مزاحم طبيعي به‌صورت 360 درجه فيلم‌برداري مي‌شود و سپس، فيلم‌ها در جلسات مختلف براي كودكان به نمايش درآمده و از آن‌ها سؤالاتي در مورد محتوا پرسيده مي‌شود. كودك به‌مرور مي‌آموزد در حضور عوامل مزاحم، توجه خود را روي محتواي كلاس متمركز كند.
 
 
تاریخ:
1398/03/08
تعداد بازدید:
869
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal