دوره‌ی فشرده بازی‌سازی عملی با موتور یونیتی- تابستان 1401

به دنبال درخواست‌های مکرر علاقمندان، در تابستان 1401 یک دوره‌ی فشرده‌ی آموزش عملی بازی‌سازی با موتور یونیتی در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

پیش‌نیاز این دوره، آشنایی با مفاهیم شیءگرایی و زبان #C بود.


مدرس دوره، محمدرضا تاجریان، فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر و برنامه‌نویس بازی در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان بود.

محمد برنامه‌نویس سابق استودیو بازی‌سازی پاپاتا و استودیو بازی و انیمیشن هوگو است. بازی ستارگان (Stars) و نبرد فضایی، از جمله بازی‌هایی هستند که او به عنوان برنامه‌نویس در تولید آن‌ها نقش داشته است.

در این دوره این سرفصل‌ها تدریس شد:

موتور بازی‌سازی چیست؟ چرا یونیتی؟ یونیتی چگونه کار می کند ؟
نصب و راه‌اندازی Unity hub و Unity editor
آشنایی با رابط کاربری یونیتی
آشنایی با Scene و GameObject و کامپوننت‌ها
آشنایی با فیزیک و معرفی Rigidbody و Collider
آشنایی با نحوه اضافه کردن Asset به پروژه
آشنایی با Prefab
آشنایی با Mesh, Material, Texture, Shader
آشنایی با کلاس MonoBehaviour
آشنایی با سیستم Input یونیتی
کنترل کامپوننت‌ها از طریق کد
معرفی سیستم Scriptable Object
معرفی انیمیشن و ابزار Animator
آشنایی با صداگذاری و معرفی Audio source و Audio listener
آشنایی با UI System
معرفی Package Manager و Asset store
آشنایی با particle System
نحوه‌ی خروجی گرفتن و معرفی Player Setting
ساخت یک بازی دوبعدی سبک پلتفورمر
 
کلاس‌ها به‌صورت حضوری و عملی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سایت تخصصی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار شد. به شرکت‌کنندگان گواهی رسمی انگلیسی از طرف مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان اعطا شد.
 
 
 
 
تاریخ:
1401/06/19
تعداد بازدید:
512
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal