رویداد گیم ایکس- شماره دو، اسفند 1401

دومین شماره از رویداد GameX در تاریخ 10 ام اسفند ماه سال 1401 با موضوع مدیریت تیم های بازی سازی برگزار شد.

در شماره دوم رویداد میزبان امیررضا انواری مدیرعامل استودیو بازی سازی پاپاتا و طراح بازی های موفق هشتمین حمله 2 ، کات و سبقت بودیم.
امیررضا فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار است و علاقه فراوانش به تولید محصول و کارتیمی باعث مشارکت در تولید چندین محصول موفق در بازار ایران شده است.
در این جلسه درمورد موارد کلیدی زیر صحبت شد :
• ویژگی های مدیر خوب
• چالش های مدیریت یک تیم بازیسازی
• نحوه انتخاب پروژه و تاثیر آن در مسیر پیاده سازی
• تعریف نسخه اولیه ، نسخه mvp و نسخه آلفای بازی
• شناسایی ریسک های پروژه
در خلال ارایه و همچنین در انتهای صحبت مهمان ، حضار سوالاتی را عنوان کردند و گپ و گفت مفیدی با شرکت کنندگان رویداد انجام شد. سوالات حضار به اختصار شامل موارد زیر بود :
• چگونگی انتخاب ایده و چگونگی شکل گیری پروژه
• چگونگی تصمیم گرفتن درمورد مسائل تخصصی که مدیر اطلاع کمی از جزییات آن دارد.
• مدیریت کردن چالش خروج نیرو از پروژه
• نحوه آنبورد کردن نیروی جدید در پروژه
• نحوه انتخاب نیرو برای پروژه ، استفاده از یک نیروی سینیور یا استفاده از چند نیروی متوسط و جونیور
• مشخص کردن بهترین زمان برای رها کردن و قبول شکست پروژه
در انتهای ارائه، رویداد شبکه سازی و تیم سازی همراه با پذیرایی آغاز شد. به دلیل حجم بالای سوالات حضار ، گپ و گفت با مهمان رویداد بعد از ارائه نیز ادامه داشت.
در شماره دوم رویداد میزبان افراد فعال حوزه بازی سازی در استان اصفهان ، تیم های مستقر در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی و چهره های جدیدی بودیم که به تازگی به جمع رویداد GameX اضافه شدند و جو فعال و پویایی را برای دومین شماره از رویداد GameX ، ایجاد کردند.
تاریخ:
1402/01/20
تعداد بازدید:
255
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal