چهارمین دوره‌ی پذیرش کارآموز مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان- تابستان 1401

در تابستان 1401 برای چهارمین تابستان متوالی میزبان علاقمندان به بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال بودیم.

علاقمندی‌های ما در تابستان امسال روی محورهای توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای درمانی و آموزشی، بازی‌های رایانه‌ای-حرکتی (Exergames)، واقعیت مجازی / افزوده / ترکیبی، طراحی کنترلرهای سخت‌افزاری، طراحی بازی‌های مبتنی بر پردازش تصویر و توسعه‌ی بازی‌های آنلاین متمرکز بود و همراهان خود را از بین کسانی که دارای دانش برنامه‌نویسی و ترجیحاً تجربه‌ی قبلی کار با موتورهای بازی‌سازی باشند انتخاب کردیم.
 

برخی پروژه‌هایی که به دنبال پیاده‌سازی آن‌ها بودیم عبارتند از:

  • کنترل بازی‌های PC و موبایل با سخت‌افزارهای سفارشی‌شده با واسط‌های مختلف
  • کنترل بازی‌های رایانه‌ای با تکنیک‌های پردازش تصویر
  • ساخت بازی‌های حرکتی با Kinect و Intel Real Sense
  • طراحی بازی‌های توانبخشی شناختی-فیزیکی (تکالیف دوگانه)
  • ساخت و توسعه بازی‌های آنلاین چندنفره با استفاده از C# asp.net core یا Node js
  • کنترل صوتی بازی‌های رایانه‌ای
  • طراحی مکانیسم اتاق‌های سرگرمی مجازی (اتاق فرار، اتاق تاریک، اتاق محدود و ...)
  • ساخت بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های واقعیت مجازی با هدست‌های HTC و HP و سخت‌افزارهای جانبی مانند Tracker
  • ساخت Motion Platform برای بازی‌های واقعیت مجازی
  • ساخت بازی‌ها و سرگرمی‌های واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی
  • ساخت انیمیشن‌ها و بازی‌های واقعیت مجازی موبایلی تعاملی با/بدون سخت‌افزار
  • ساخت انیمیشن زنده با موشن‌کپچر (Motion Capture)
در این دوره 30 نفر از رشته‌های فنی، هنر و انیمیشن پس از مصاحبه اولیه در مرکز پذیرش شده و هرکدام تحت سرپرستی یکی از تیم‌های مرکز پروژه خود را تکمیل کردند. در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی رسمی از اعطا شد.
 
 
 
تاریخ:
1401/06/19
تعداد بازدید:
466
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal