سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید

هسته‌ی اولیه‌ی تیم پارادایس در اولین ماراتون بازی‌سازی دانشگاه اصفهان در بهمن ۹۴ شکل گرفت و در آن مسابقات مقام دوم را با بازی دوئل کسب کرد. در دومین ماراتون بازی‌سازی در بهمن ۹۵ نیز این تیم شرکت داشت و حائز رتبه‌ی سوم شد. تیم پارادایس از اسفندماه سال ۹۵ در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان مستقر شد.

معرفی اعضا:
 
محمدرضا تاجریان- برنامه نویس 
کارشناسی مهندسی کامپیوتر سخت افزار دانشگاه اصفهان 
 
شمیم صنیع ثالث- برنامه نویس 
کارشناسی مهندسی کامپیوتر سخت افزار دانشگاه اصفهان 
 
نرگس بدیهی- انیماتور 
فارغ التحصیل کاردانی انیمیشن 
 
 
تولیدات تیم
تیزر بازی مردم آزار
 
 
بازی به صورت runner و پرداخت درون‌برنامه‌ای است . هدف بازی کسب امتیاز بیشتر با شیطنت و آزار مردم است! شخصیت اصلی بازی یک پسر شیطان است که با روش‌های مختلف بقیه را اذیت می‌کند و باید از دست مردم فرار کند و از ابزارهایی که خریده یا به دست آورده برای فرار و آزار استفاده کند..
 
 
بازی رکوردی و به صورت پرداخت درون برنامه ای است .
هدف اصلی بازی عبور از خانه های هم رنگ کارکتر است. رنگ کاراکتر بازی و مسیرهای عبوری به صورت تصادفی عوض میشوند و با لمس صفحه باید کاراکتر را به رنگ صحیح برسانید .
در مسیر تعدادی سکه و اسپل قرار داده شده که با به‌دست آوردن هر اسپلی یک ویژگی برای مدتی به بازیگرداده می‌شود. 
تنظیمات قالب