اولین جلسه از رویداد ماهانه گیم ایکس- تیرماه ۱۴۰۱
رویداد GameX برای همهی Xهای دنیای گیم هست!
در اولین شماره از رویداد GameX میزبان فیروز دهقان از استودیو DeadMage بودیم. فیروز ، گیم دیزاینر و QA استودیو deadmage است و به عنوان QA در پروژه موفق و بین المللی فرزندان مورتا حضور داشته و به تازگی به تیم طراحان استودیو اضافه شده است.
در این جلسه مهمان ما به توضیح نقش های QA و QC و تستر ها در پروژه های بزرگ و تفاوت ها و حیطه عملکرد هر کدام پرداخت.
در انتها نیز گوشه ای از تجارب خود در پروژه فرزندان مورتا را بیان کرد و سپس به سوالات حضار پاسخ داد و گپ و گفت مفیدی با شرکت کنندگان رویداد انجام داد.
سوالات حضار شامل موارد مختلفی بود که چند مورد را به اختصار بیان می کنیم :
نحوه ارتباط تیم QA و QC با توسعه دهنده ها و برنامه نویس ها
نقش پابلیشر بازی فرزندان مورتا در فرایند تست و نحوه ارتباط با تیم توسعه
پرسش درمورد آمار و وضعیت دانلود و فروش بازی در فروشگاه های استیم و سوییچ
پایپلاین پیش تولید و تولید بازی مورتا
تفاوت کنترل کیفیت بازی ها در تیم های کوچک و مستقل با تیم های بزرگ
مهمانان و حضار رویداد ، افراد فعال حوزه بازی سازی در استان اصفهان ، تیم های مستقر در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی و کاراموزان و دانشجویان کمپ بازی سازی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان بودند که جو فعال و پویایی را برای اولین شماره از رویداد GameX ، ایجاد کردند.
در این جلسه مهمان ما به توضیح نقش های QA و QC و تستر ها در پروژه های بزرگ و تفاوت ها و حیطه عملکرد هر کدام پرداخت.
در انتها نیز گوشه ای از تجارب خود در پروژه فرزندان مورتا را بیان کرد و سپس به سوالات حضار پاسخ داد و گپ و گفت مفیدی با شرکت کنندگان رویداد انجام داد.
سوالات حضار شامل موارد مختلفی بود که چند مورد را به اختصار بیان می کنیم :
نحوه ارتباط تیم QA و QC با توسعه دهنده ها و برنامه نویس ها
نقش پابلیشر بازی فرزندان مورتا در فرایند تست و نحوه ارتباط با تیم توسعه
پرسش درمورد آمار و وضعیت دانلود و فروش بازی در فروشگاه های استیم و سوییچ
پایپلاین پیش تولید و تولید بازی مورتا
تفاوت کنترل کیفیت بازی ها در تیم های کوچک و مستقل با تیم های بزرگ
مهمانان و حضار رویداد ، افراد فعال حوزه بازی سازی در استان اصفهان ، تیم های مستقر در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی و کاراموزان و دانشجویان کمپ بازی سازی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان بودند که جو فعال و پویایی را برای اولین شماره از رویداد GameX ، ایجاد کردند.
بعد از اتمام گپ و گفت با میهمان رویداد ، قسمت دوم رویداد یعنی شبکه سازی همراه با پذیرایی آغاز شد. هدف از این برنامه ، ایجاد ارتباط بین افراد فعال در حوزه بازی سازی در استان اصفهان بود به صورتی که تیم ها با افراد مستقل و مستعد آشنا شوند و به پویایی هر چه بیشتر این کامیونیتی که در چند سال اخیر به خاطر بیماری کویید ۱۹ کم رنگ شده بود ، کمک کند.



