متن جستجو را وارد كنيد
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلي
درباره مرکز
داستان ما
خانواده مرکز
امكانات و خدمات
تيمهاي مركز
گزارش عملكرد
در آينه رسانهها
گالری تصاویر
كارگاهها و دورهها
رويدادها
شبكه مربيان
پژوهش
كنفرانس CGCO
كتابخانهي مجازي
سرگرميهاي جدي
ثبت نام دوره ها
ارتباط با ما
ششمین کمپ لذت بازیسازی دانشگاه اصفهان- تابستان 1402
از 4 تیر تا 12 شهریور 1402 در کنار هم یک برنامهی هیجانانگیز و کمنظیر را تجربه کردیم!
62 ساعت آموزشهای جذاب و مفید بازیسازی به همراه 20 ساعت تجربهی کار تیمی به مدت 11 هفته (روزهای یکشنبه و سهشنبه از ساعت 9 تا 13). در بخش آموزش 14 ساعت هنر دوبعدی و فوتوشاپ (زیر نظر آرتیست و مدرس محبوب مرکز ما علیاصغر حیدری)، 6 ساعت انیمیشن (همراه با سارا صادقیان عضو تیم قدیمی و باتجربهی چالیک)، 24 ساعت کار با زیرموتور BOLT یونیتی (با همراهی احسان گلاحمدی برنامهنویس و مدیر تیم بازیسازی رازی) و 18 ساعت کارگاههای متنوع در حوزهی تیمسازی و طراحی و تبلیغات و درآمدزایی و ارایه و موسیقی با مدرسان مجرّب را پشت سر گذاشتیم. در بخش کار تیمی نیز زیر نظر منتورهای مرکز از فضای جذاب مرکز نوآوری صنایع سرگرمی برای تمرین آموخته ها و تجربهی کار تیمی استفاده شد. در این دوره سه مینیگیم ساخته شد و چالشی در روز آخر داشتیم.
برای هر کمپ یک تم داریم و برای این روزها که هر لحظهاش را باید دید و به خاطر سپرد، تم زمان (Time) را انتخاب کردیم. در آخرین روز کمپ، بازیها به معرض داوری بازیسازان شاخص گذاشته شدند و به تیمهای اول تا سوم جوایز نقدی اهدا شد و در اولویت پذیرش در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان قرار گرفتند.
مدرسین دوره
علیاصغر حیدری مهندسی فناوری اطلاعات خوانده و چند سالی هست بهصورت حرفهای در زمینهی گرافیک و بازیسازی کار میکند و سابقهی تدریس در دورههای فوتوشاپ مقدماتی و پیشرفته را در کارنامهی خودش دارد. علی در سال 1396 در چالش بازیسازی بدون کدنویسی و چهارمین ماراتون بازیسازی دانشگاه اصفهان اول شد و از سال 97 در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان حضور فعال دارد و با چند تیم مختلف بهعنوان طراح و آرتیست همکاری میکند. او مدیر تیم ندای بازی (Call of Game: COG) هم هست که در هکاتون بازیهای جدی 1399 موفق به کسب رتبهی اول حوزهی اصفهان و برندهی جایزهی بهترین بازی شناختی شد.علی در کمپ تابستانه 1402 تدریس فوتوشاپ و هنر دوبعدی را برعهده داشت.
احسان گل احمدی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی نرمافزار میباشد و فعالیت خود را از سال 91 در صنعت بازی سازی شروع کرده است. وی در طول فعالیت خود با تیمهای مختلفی همکاری داشته و در حال حاضر مدیر تیم بازیسازی رازی است.
احسان در ششمین کمپ تابستانه ما، بازیسازی با استفاده از ابزار BOLT در موتور یونیتی را آموزش داد.
سارا صادقیان تحصیلکردهی رشتهی مهندسی فناوری اطلاعات، برنامهنویس و یکی از بنیانگذاران تیم چالیک است که به گیم دیزاین علاقهمند است. در رزومه سارا مدلسازی مسجد حکیم در پروژهی شبیهسازی اصفهان مجازی و ساخت پروژههای موفقی از جمله مثلآباد و تانگو و چند گیم و برنامهی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی دیده میشود.
سارا در کمپ لذت بازیسازی 1402 تدریس انیمیشن را برعهده داشت.
سید ابوالفضل شرافت فارغالتحصیل کارشناسی نرمافزار است و از سال 94 وارد حوزهی بازیسازی شده و با راهاندازی وبسایت بازیاتو در سال 96، فعالیت خود در این حوزه را جدیتر کرده است. ابوالفضل برنامهنویس ارشد استودیو آنا (سازندهی بازی سینجیم) و راهبر آزمایشگاه تست عملکرد مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان نیز هست. ابوالفضل عاشق مهندسی نرمافزار بهخصوص بخش تست و تضمین کیفیت محسوب میشود و از به چالش کشیدن آدمها و نرمافزارها لذت میبرد.
ابوالفضل تدریس کارگاههای اصول بازیسازی (بزن بریم)، اصول طراحی (بسازیم) و واقعیتهای بازیسازی (آره! تو خوبی!) را در کمپ 1402 برعهده داشت.
علی دشتیان، برنامهنویس، طراح بازی و مدیر تیم بازیسازی سایرس گیمز مستقر در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان است. علی تجربهی برنامهنویسی و طراحی بازیهای مختلفی را دارد و در جشنواره بازیهای جدی سال 1399 بنیاد ملّی بازیهای رایانهای، در دو بخش استانی و کشوری رتبهی نخست را بهدست آورد. تیرک یکی از بازیهای ساختهی تیم اوست که در بازار و مایکت منتشر شده است.
علی در کمپ 1402 در یک کارگاه کلیات ساخت بازیهای سهبعدی را آموزش میدهد و البته یکی از داوران چالش نهایی نیز بود.
محمد رضاکرمی مدیر استودیو لوتوس، آهنگساز، تنظیمکننده، صدابردار و موسیقی درمانگر است که مدرک موسیقی آکسفورد دارد و آثار شاخصی چون اپرای هفتخوان رستم، اپرای هشت، فیلم گلایول، فیلم با، انیمیشن مزرعه شبدر، تئاترهای مهمانی بزرگ آقای آلفرد و غرب غمزده و بازیهای مثلآباد، شهر آشوب، Cards و Stars و همکاری بینالمللی با Tuen Vander Zalm هلند را در کارنامهی خود دارد.
محمد در کمپ امسال تدریس کارگاه صدا و موسیقی در بازی (نوش گوش) را برعهده دارد و در استودیوی مدرن و جذاب خودش از مخاطبان پذیرایی کرد.
امیررضا انواری مدیرعامل استودیو بازیسازی پاپاتا و طراح بازیهای موفق هشتمین حمله 2، کات و سبقت است. وی در رشته مهندسی نرمافزار تحصیل کرده و علاقهمندی فراوانش به تولید محصول و کار تیمی باعث مشارکت در تولید چندین محصول موفق در بازار ایران شده است. او همچنین تجربه خوبی در توسعه بازیهای رایانهای بر اساس تحلیل رفتار بازیکنان دارد.
امیر در این کمپ در مورد تبلیغات (دیده شویم) و اصول کار تیمی (با هم بسازیم) با مخاطبان سخن گفت.
زهراسادات محسنی از بنیانگذاران تیم چالیک است که علاوه بر توسعه و طراحی بازی، در آنالیز داده و سیستم دیزاین نیز دستی دارد. او در رشته مهندسی فناوری اطلاعات تحصیل کرده و در رزومه خود تجربه ساخت مدل سهبعدی مسجد حکیم در پروژهی اصفهان مجازی و ساخت بازیهای موفقی همچون مثلآباد و تانگو و چند گیم و اپلیکیشن AR و VR را دارد.
زهرا در این کمپ تدریس کارگاه مدلهای درآمدزایی (پول دربیاریم) را بر عهده داشت.
دکتر جواد راستی عضو هیأت علمی گروه مهندسی پزشکی، مؤسس و مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان است و سالهاست در زمینهی توسعهی اکوسیستم گیم و زیرساختهای پژوهش و آموزش در این حوزه در فلات مرکزی ایران فعالیت میکند. او مدیر و راهبر آزمایشگاه سرگرمیهای جدی دانشگاه اصفهان نیز هست و طراحی تعداد زیادی از محصولات حوزهی Serious Games در کارنامه او دیده میشود.
دکتر راستی یکی از داوران چالش نهایی است و کارگاه شیوهی ارائه (میخرین؟!) را تدریس کرد.
تاریخ:
1402/08/08
تعداد بازدید:
278
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به
مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
می باشد
ثبت طرح پژوهشی
درخواست استقرار در مرکز
همکاری با ما
Powered by
Dorsa
Portal