متن جستجو را وارد كنيد
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلي
درباره مرکز
داستان ما
خانواده مرکز
امكانات و خدمات
تيمهاي مركز
گزارش عملكرد
در آينه رسانهها
گالری تصاویر
كارگاهها و دورهها
رويدادها
شبكه مربيان
پژوهش
كنفرانس CGCO
كتابخانهي مجازي
سرگرميهاي جدي
ثبت نام دوره ها
ارتباط با ما
دورهی 30 ساعتی نقاشی و تصویرسازی دیجیتال- تابستان 1400
مدرس دوره محمدرضا قربانی نقاش، گرافیست، انیماتور، تصویرساز، نویسنده و کارگردان انیمیشن بود.
او دیپلم نقاشی از هنرستان هنرهای زیبای اصفهان، لیسانس نقاشی و فوقلیسانس گرافیک از دانشکدهی هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد و مدرس دانشگاه در رشتههای نقاشی، گرافیک و انیمشن است. قربانی سرپرست تیم مکوتا پرشین در ساخت جلوههای ویژهی سینمای هند است و سوابق اجرایی درخشانی در تولید و ساخت انیمیشن و بازیهای رایانهای متعدد دارد.
سرفصلها:
معرفی نرمافزارهای مختلف گرافیک و تصویرسازی برای شناخت کاربرد، قابلیتها، امکانات و تفاوت آنها با یکدیگر
آشنایی با ساختار بیتمپ و وکتور و جایگاه استفاده از هرکدام
فلسفه و کاربرد نقاشی دیجیتال
آشنایی با پنتبلت و شناخت مدلها و برندهای موجود، ویژگیها، قابلیتها و مزایا و معایب آنها
آشنایی با سیستم لایهای فوتوشاپ و کاربرد آن
آشنایی با ابزار انتخاب و روشهای مختلف استفاده از این مجموعه ابزار
آشنایی با ابزار براش (Brush) و قابلیتهای آن، روش ساخت و ذخیره کردن براش
روشهای وارد کردن یک طرح به کامپیوتر و آمادهسازی آن برای انجام یک پروژه
انجام یک پروژهی سادهی دیجیتالپینت جهت آشنایی با ابزار و امکانات سختافزاری و نرمافزاری
ترکیب براشها و ساخت براش حرفهای و نحوه و جایگاه استفاده از آنها در کار
نحوهی استفادهی صحیح و حرفهای از رفرنس
روش استفاده صحیح از پالت رنگ برای تقویت شناخت رنگ و اهمیت ساخت پالتهای شخصی و حرفهای
نقاشی دیجیتال از طبیعت با استفاده از رفرنس جهت تمرین برای یادگیری چگونگی استفاده از امکانات و ابزار ذکرشده
روش ساخت براش برای کشیدن مو، پوست و بافتهای مختلف
مقدمهای بر طراحی چهره، تقسیمات صورت و اجزاء صورت
نقاشی دیجیتال از چهره با استفاده از رفرنس جهت تمرین برای یادگیری چگونگی استفاده از امکانات و ابزار ذکرشده
شناخت نور و سایه و تاثیر آن در نشان دادن حجم و جنسیت
تکمیل مبحث ساخت براش و امکانات ترکیبی برای به دست آوردن تکنیک و استیل رنگآمیزی
نقاشی چهره از مدل زنده جهت آمادگی برای طراحی کاراکتر و تکمیل مبحث طراحی از چهره
انجام یک پروژهی نقاشی دیجیتال برای ساخت فضا جهت گیم یا انیمیشن
آموزش روش صحیح و برخورد حرفهای برای کانسپت فضا جهت گیم و انیمیشن با انجام یک پروژهی عملی
آموزش روش صحیح و برخورد حرفهای برای کانسپت کاراکتر جهت گیم و انیمیشن با انجام یک پروژهی عملی
کلاسها بهصورت حضوری و عملی با رعایت پروتکلهای بهداشتی در سایت تخصصی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار شد. به شرکتکنندگان گواهی رسمی انگلیسی از طرف مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان اعطا شد.
تاریخ:
1400/09/10
تعداد بازدید:
494
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به
مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
می باشد
ثبت طرح پژوهشی
درخواست استقرار در مرکز
همکاری با ما
Powered by
Dorsa
Portal