متن جستجو را وارد كنيد
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلي
درباره مرکز
داستان ما
خانواده مرکز
امكانات و خدمات
تيمهاي مركز
گزارش عملكرد
در آينه رسانهها
گالری تصاویر
كارگاهها و دورهها
رويدادها
شبكه مربيان
پژوهش
كنفرانس CGCO
كتابخانهي مجازي
سرگرميهاي جدي
ثبت نام دوره ها
ارتباط با ما
دوره عملی بازیسازی با یونیتی - تابستان 98
پرکاربردترین و موفقترین موتور بازیسازی حال حاضر دنیا یونیتی است؛ یک موتور چندسکویی (Multi-Platform) که با استفاده از آن میتوان برای پلتفرمهای مختلف خروجی گرفت.
مدرس دوره محمد شمس برنامهنویس و بازیساز مستقل بود. محمد بیش از 5 سال سابقه کار حرفهای در زمینه تولید بازیهای ویدیویی دارد. از تجریبات او میتوان به برنامهنویسی بازیهای مکعبوار، هشتمین حمله 1 و 2 و کات اشاره نمود. او همچنین کار آهنگسازی، تنظیم و مهندسی صدا را به طور تخصصی برای بازیهای ویدئویی انجام میدهد.
سرفصل های دوره:
1- معرفی دوره، آشنایی با دنیای بازیسازی ، روشها و ابزارها (30 دقیقه)
2- نصب و راهاندازی یونیتی، آشنایی با رابط کاربری، منوها و ساختار فنی (1 ساعت)
3- معرفی scene و روش مدیریت مراحل در بازی (30 دقیقه)
4- آبجکتها در یونیتی، نحوه رندر شدن اجزا، تنظیمات نور و دوربین ( 1.5 ساعت)
5- آموزش کامپونت Transform، حرکت کاراکتر (30 دقیقه)
6- ساختار کد C# در یونیتی و رویدادهای مهم (30 دقیقه)
7- انیمیشن در یونیتی، ابزار انیماتور (1.5 ساعت)
8- آبجکتهای از پیش تنظیم شده (پریفب) (15 دقیقه)
9- تگها و مدیریت آنها در یونیتی (15 دقیقه)
10- هوش مصنوعی در بازی و روشهای پیادهسازی آن در یونیتی (1 ساعت)
11- پیادهسازی npcها در بازی (1 ساعت)
12- پیادهسازی منوها و رابط کاربری بازی ، سیستم UI در یونیتی (1 ساعت)
13- صداگذاری بازی ، آشنایی با ابزارها به مدت 1 ساعت شامل ابزار های Audio Listener, Audio Source , Audio Clip
14- روش های مدیریت پروژه در یونیتی (30 دقیقه)
15- تنظیمات پروژه و خروجی گرفتن از بازی ( 1 ساعت)
16- روش های بهینه سازی و بهبود کارایی بازی (30 دقیقه)
تاریخ:
1398/06/31
تعداد بازدید:
1035
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به
مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
می باشد
ثبت طرح پژوهشی
درخواست استقرار در مرکز
همکاری با ما
Powered by
Dorsa
Portal