متن جستجو را وارد كنيد
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلي
درباره مرکز
داستان ما
خانواده مرکز
امكانات و خدمات
تيمهاي مركز
گزارش عملكرد
در آينه رسانهها
گالری تصاویر
كارگاهها و دورهها
رويدادها
شبكه مربيان
پژوهش
كنفرانس CGCO
كتابخانهي مجازي
سرگرميهاي جدي
ثبت نام دوره ها
ارتباط با ما
دوره مدلسازی سهبعدی؛ از مداد تا موشنکپچر-تابستان 98
طراحی کاراکتر و مدلسازی سهبعدی یکی از موضوعات جذابی است که در حیطهی گیم و انیمیشن خودنمایی میکند و یادگیری آن میتواند یک مهارت خوب و درآمدزا برای شما باشد.
در تابستان 98 یک دورهی جذاب و کارآمد به مدت 30 ساعت در مرکز تخصصی بازیهای رایانهای دانشگاه اصفهان برگزارشد که شامل 10 ساعت آموزش طراحی کاراکتر، 15 ساعت مدلسازی کاراکتر در نرمافزار معروف مایا و 5 ساعت اسکلتبندی (Rig) کاراکتر در مایا بود و در انتهای آن شرکت کنندگان تجربهی ناب کار کردن با سختافزار کمنظیر Motion Capture را نیز داشتند. مدرس این دوره پیام معنوی طراح کاراکتر، مدلساز، انیماتور و برنامهنویس بود که تجربهی خوبی در کار با نرمافزارهای متنوع این حوزه دارد و در چند پروژهی انیمیشن و تصویرسازی کتاب و ... شرکت دارد.
شرکت کنندگان در این دوره با موضوعات زیر آشنا شدند:
• آشنایی با اصول نهگانه طراحی شخصیت
• انواع کاراکتر
• معرفی و آشنایی با محیط نرمافزار مایا
• آشنایی با مدلسازی در مایا
• روشهای انتقال فایل مرجع برای مدلسازی
• رنگ و متریال در مایا
• روشهای ایجاد بافت در فوتوشاپ و انتقال آن به مایا
• مفاهیم ریگ و اسکلت بندی کاراکتر در مایا
• آشنایی با موشنکپچر و شیوهی مدلسازی سهبعدی حرکات زنده
تاریخ:
1398/06/31
تعداد بازدید:
1007
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به
مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
می باشد
ثبت طرح پژوهشی
درخواست استقرار در مرکز
همکاری با ما
Powered by
Dorsa
Portal