دوره‌ پیشرفته‌ مدل‌سازی سه‌بعدی- پاییز 96
پس از استقبال هنرجویان از دوره‌ی مقدماتی آموزش طراحی و مدل‌سازی سه‌بعدی ، دوره‌ی پیشرفته‌ی تکسچرینگ در مرکز بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان برگزار شد.
مدرس دوره احسان سراهیان طراح و انیماتور و کارگردان هنری انیمیشن بود. وی برگزیده مسابقات Middle East Talent  در سال 2013، منتخب بهترین طراحی شخصیت بازی‌های رایانه‌ای در اولین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران سال 89، منتخب مسابقات Biomashine در سایت Cgart سال 2012، منتخب مسابقات Render Car Challenge سایت Humaster3D سال 2013، سرپرست اجرایی گروه هنری هوگو و عضو سابق تیم جلوه‌های ویژه Makuta است و بیش از 16 سال سابقه اجرایی در همکاری و سرپرستی تیم‌های مختلف در زمینه تیزر تبلیغاتی، جلوه‌های ویژه‌ی سینمایی، انیمیشن، سریال و بازی‌های کامپیوتری دارد و در حال حاضر مدرس دانشگاه در رشته‌های گرافیک و سینما است.
 
سرفصل‌های دوره عبارت بودند از:
-آشنایی با اصول تکسچر و شیدینگ و ساخت متریال
-آشنایی با مبحث انواع تکسچرهای مورد استفاده در موتور گیم
 -مبحث UV Unwraping و باز کردن پوسته مدل‌ها
-تکسچرینگ مدل با استفاده از نرم‌افزارهای دوبعدی و سه‌بعدی
-آشنایی با مبحث نور و رندرینگ Real Time در گیم
-آشنایی با مبحث Sculpt و ترکیب با مبحث تکسچرینگ جهت استفاده در مدل‌سازی بازی‌های رایانه‌ای
 
 
 
تاریخ:
1398/03/17
تعداد بازدید:
112
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal