متن جستجو را وارد كنيد
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلي
درباره مرکز
داستان ما
خانواده مرکز
امكانات و خدمات
تيمهاي مركز
گزارش عملكرد
در آينه رسانهها
گالری تصاویر
كارگاهها و دورهها
رويدادها
شبكه مربيان
پژوهش
كنفرانس CGCO
كتابخانهي مجازي
سرگرميهاي جدي
ثبت نام دوره ها
ارتباط با ما
دوره طراحی و مدلسازی سه بعدی- تابستان 96
مدلسازی سهبعدی علاوه بر طراحی محیط و شخصیت در بازیهای رایانهای، مهارتی جذاب در شبیهسازی ابزار و محیطهای خانگی و اداری است.
در تابستان 96 اولین دورهی بلندمدت طراحی و مدلسازی سهبعدی در مرکز تخصصی بازیهای رایانهای دانشگاه اصفهان روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا 12 به مدت 8 هفته برگزار شد. مدرس دوره احسان سراهیان طراح و انیماتور و کارگردان هنری انیمیشن بود. وی برگزیده مسابقات Middle East Talent در سال 2013، منتخب بهترین طراحی شخصیت بازیهای رایانهای در اولین جشنواره بازیهای رایانهای تهران سال 89، منتخب مسابقات Biomashine در سایت Cgart سال 2012، منتخب مسابقات Render Car Challenge سایت Humaster3D سال 2013، سرپرست اجرایی گروه هنری هوگو و عضو سابق تیم جلوههای ویژه Makuta است و بیش از 16 سال سابقه اجرایی در همکاری و سرپرستی تیمهای مختلف در زمینه تیزر تبلیغاتی، جلوههای ویژهی سینمایی، انیمیشن، سریال و بازیهای کامپیوتری دارد و در حال حاضر مدرس دانشگاه در رشتههای گرافیک و سینما است.
سرفصلهای دوره عبارت بودند از:
-مروری بر مراحل تولید انیمیشن و مدلسازی سهبعدی در تولید بازیهای رایانهای
-آشنایی با نرمافزار 3DS Max
-کار با ابزارهای ابتدایی مدلسازی در نرمافزار 3DS Max
-آموزش تکنیک مدلسازی Polygon و استفاده از آن در مدلسازی محیط و شخصیت
-مبانی و اصول مدلسازی گیم
-مروری بر مبحث Sculpt و کاربرد آن در مدلسازی بازیهای رایانهای
تاریخ:
1398/03/09
تعداد بازدید:
887
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به
مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
می باشد
ثبت طرح پژوهشی
درخواست استقرار در مرکز
همکاری با ما
Powered by
Dorsa
Portal