متن جستجو را وارد كنيد
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلي
درباره مرکز
داستان ما
خانواده مرکز
امكانات و خدمات
تيمهاي مركز
گزارش عملكرد
در آينه رسانهها
گالری تصاویر
كارگاهها و دورهها
رويدادها
شبكه مربيان
پژوهش
كنفرانس CGCO
كتابخانهي مجازي
سرگرميهاي جدي
ثبت نام دوره ها
ارتباط با ما
کارگاه ترفندهای هنری در طراحی گیم -اردیبهشت 96
کارگاه «ترفندهای هنری در ساخت گیم» تلاشی بود برای آشنا کردن فنیها با زبان آرتیستها!
مدرس کارگاه «حمید حدیدی» کارگردان فنی جلوههای ویژه سینمایی و بازیهای رایانهای و یکی از هنرمندان سهبعدی شرکت فیلمسازی Makuta در هندوستان بود که در 3 پروژه فیلم بلند سینمایی این شرکت بهعنوان متخصص طراحی سهبعدی، جلوههای ویژهی کامپیوتری VFX و رندر حضور داشته که فیلم Eega توانسته است جایزه بهترین جلوههای ویژه کامپیوتری سینمای هند را در سال 2012 از آن خود کند و در سطح بینالمللی هم نظر منتقدان را جلب نماید. از دیگر سوابق حمید میتوان به مدیریت و مشارکت در طراحیهای سهبعدی مجسمهها و المانهای شهری و همچنین اجرای دیوارنگارهای شهری به سفارش کمیتهی زیباسازی شهرداری اصفهان، مشارکت در تولید جلوههای ویژه فیلمهای سینمایی Badrinath ،7 Aum Arivu وEega برای شرکت فیلمسازی Makuta در هندوستان بین سالهای 2010 تا 2013 و طراحی ستکاراکترهای بازی معروف dota2 برای شرکت Valve اشاره کرد. او در حال حاضر مدیر استودیوی گیم و انیمیشن اسپیرال ایران و Sipnad آمریکا است.
مباحث مطرحشده در این کارگاه شامل خط تولید بخش هنری در ساخت بازی، موتور بازی از نگاه بخش هنری، نکات کلیدی یک مدل سهبعدی مناسب برای استفاده در یک بازی و چگونگی بهکارگیری assetsها بود.
تاریخ:
1398/03/08
تعداد بازدید:
839
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به
مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
می باشد
ثبت طرح پژوهشی
درخواست استقرار در مرکز
همکاری با ما
Powered by
Dorsa
Portal