کارگاه تصویرسازی سه بعدی با موضوع اتومبیل-23 آبان 95

این کارگاه به همت مرکز تخصصی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان و آواگیمز و با همکاری انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر برگزار گردید.

مدرس این کارگاه امیرحسین عرفانی بنیانگذار جامعه تخصصی هنرهای دیجیتال ایران (CGart.ir) و موسس سیگراف ایران بود که از هنرمندان سه‌بعدی متخصص در طراحی و رندرینگ مدلهای Hard Surface و بطور خاص صنعت اتومبیل و ارتباط آن با صنعت سرگرمی به شمار می‌رود.
  
از پروژه های بین المللی مربوط به این شاخه از فعالیت او این موارد را می توان برشمرد:
-بازطراحی و اجرای مدل Desert Warrior شرکت لندرور برای رالی داکار فرانسه،
-طراحی بیلبورد Audi در شیکاگو،
-طراحی جلد مجله 3D World Magazine،
-ارائه سمینار رندرینگ از طرف شرکت Chaos Group (سازنده V-Ray) در سیگراف 2013 (هنگ کنگ)،
-برگزاری کارگاه Tehran V-Ray Day
 
در این کارگاه، امیرحسین ابتدا به بررسی جایگاه صنعت گیم و انیمیشن در ایران پرداخت و به سوالات پرشمار شرکت‌کنندگان در خصوص چگونگی ورود به دنیای بازی‌سازی و توانمندی‌های مورد نیاز، کاربرد محیط‌های دوبعدی و سه بعدی در بازی‌سازی و نیز تفاوت آنها پاسخ گفت. قسمت اصلی کارگاه به معرفی محیط نرم افزار 3D MAX و آشنایی شرکت‌کنندگان با قسمت‌های اصلی مرتبط با طراحی یک اتومبیل در محیط سه‌بعدی اختصاص یافت. امیرحسین با ترکیب یک منظره و یک اتوموبیل و استفاده از قابلیت‌های MAX و فوتوشاپ، منظره‌ی زیبایی خلق کرد که برای مخاطبین کارگاه بسیار جذاب بود. در پایان، پرسش و پاسخ انجام شد و حاضرین راهی شام دورهمی شدند.
 
 
تاریخ:
1398/03/06
تعداد بازدید:
807
منبع:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal