دومين كمپ تابستاني بازي‌سازي - تابستان 98
تابستان 98 نيز در دانشگاه اصفهان يك برنامه‌ي ويژه برگزار شد...! كمپ تابستاني بازي‌سازي 98 فرصتي براي يادگيري و تجربه و تيم‌سازي...
در كمپ امسال 50 ساعت آموزش‌هاي جذاب و مفيد بازي‌سازي به مدت 4 هفته برگزار شد. از طراحي هنري دوبعدي و انيميشن و ترفندهاي طراحي رابط كاربري و تجربه‌ي كاربري (UI/UX) گرفته تا موتور بازي‌سازي و ديزاين و درآمدزايي و مطالبي كه كمتر در مورد آن شنيده‌ايد و فوت‌هاي كوزه‌گري ساخت بازي‌هاي جذاب هستند! همچنين 30 ساعت كار تيمي زير نظر منتورهاي مجرب و باسابقه در حوزه‌ي بازي‌سازي! در آخرين روز كمپ، تيم‌ها حاصل كار خودشان را ارائه كردند و به تيم اول جايزه‌ي نقدي تعلق گرفت.

در اين كمپ چه  گذشت؟
- 8 ساعت بازي‌سازي بدون نياز به كدنويسي با موتور Fusion زير نظر مهرداد رضايي انيماتور و كارگردان انيميشن و سازنده‌ي بازي محبوب «آناهيتا؛ دختر خوب». اين 4 جلسه «ايده‌ها را بسازيم»، «بازي‌ها را بسازيم»، «جريان بازي‌هاي ماجرايي» و «خودتون رو حرفه‌اي كنيد» نام داشتند.
- اميررضا انواري قائم‌مقام استوديو بازي‌سازي پاپاتا در 3 جلسه با عنوان «از ايده تا قانون بازي»، «موج سواري روي حس بازيكن» و «پول چاپ كنيم» اصول ديزاين و درآمدزايي از بازي‌هاي رايانه‌اي را به شركت كنندگان آموخت.
- مهرداد رضايي با آموزش هنردوبعدي و انيميشن در 4 جلسه با عنوان‌هاي «هنر والت ديزني»، «سلام انيميشن!»، «انيميشن باحال بسازيم» و «انيماتور حرفه‌اي شو!» در كنار ما بود.
 - تجربيات حميد راست‌قلم كارگردان هنري گيم در طراحي تجربه‌ي كاربري (UX) و واسط كاربري (UI) در 3 جلسه‌ي «حس و تجربه در بازي»، «يك بازي آراسته» و «لباس رنگين بر تن بازي» در اختيار شركت كنندگان  قرار گرفت.
- از تجربيات محمدمهدي كرماني مؤسس شركت مه‌آفريد در زمينه‌ي كنترل و توليد پروژه‌هاي گيم در 3 جلسه‌ي «يك تيم باحال بسازيم»، «پروژه‌هاي سربه‌راه» و «خروجي‌هاي شگفت‌انگيز» بهره  گرفتيم.
- در هفته‌ي آخر سيدمحمد حسيني برنامه‌نويس و طراح و مدل‌ساز سه‌بعدي به ما  پيوست تا  در 2 جلسه‌ي تئوري و 2 كارگاه عملي  موتور قدرتمند بازي‌سازي يونيتي را به شركت كنندگان معرفي وآنها را براي ورود به دنياي حرفه‌اي بازي‌سازي آماده كرد.
- يك روز بازي‌سازي سه‌بعدي هم داشتيم كه با نرم‌افزارهاي ساده، شيوه‌ي توليد يك بازي سه‌بعدي ساده در آن آموخته شد.  و روز آخر، جلسه‌ي مهمي با عنوان «بازي‌ساز شويم» برگزار شد كه در آن، تجربيات روزهاي گذشته جمع‌بندي شده و دنياي پيش رو ترسيم شد.
- در كنار اين كلاس‌ها، از هفته‌ي اول مخاطبان كمپ به تيم‌هايي تقسيم شدند و به‌ صورت گروهي و با راهنمايي مربيان، روي بازي‌هاي خود كار كردند و بازي برگزيده در روز آخر، جايزه‌ي نقدي و تخفيف ويژه‌ي شركت در دوره‌هاي بعدي مركز بازي‌هاي رايانه‌اي را دريافت كرد. در پايان دوره، مدركي به زبان انگليسي از طرف مركز تخصصي بازي‌هاي رايانه‌اي دانشگاه اصفهان به شركت كنندگان ارائه شد كه در آن محتواي آموزشي و تعداد ساعت‌هاي هر دوره ذكر شد.
 
تاریخ:
1398/06/31
تعداد بازدید:
59
منبع:
تمامي حقوق مادي و معنوي اين وب سايت متعلق به مركز نوآوري صنايع سرگرمي دانشگاه اصفهان مي باشد
Powered by DorsaPortal