دوره‌ي عملي بازي‌سازي با يونيتي - تابستان 98
پركاربردترين و موفق‌ترين موتور بازي‌سازي حال حاضر دنيا يونيتي است؛ يك موتور چندسكويي (Multi-Platform) كه با استفاده از آن مي‌توان براي پلتفرم‌هاي مختلف خروجي گرفت.
مدرس دوره محمد شمس برنامه‌نويس و بازي‌ساز مستقل بود. محمد بيش از 5 سال سابقه كار حرفه‌اي در زمينه توليد بازي‌هاي ويديويي دارد. از تجريبات او مي‌توان به برنامه‌نويسي بازي‌هاي مكعب‌وار، هشتمين حمله 1 و 2 و كات اشاره نمود. او همچنين كار آهنگ‌سازي، تنظيم و مهندسي صدا را به طور تخصصي براي بازي‌هاي ويدئويي انجام مي‌دهد.
 
سرفصل هاي دوره:
1- معرفي دوره، آشنايي با دنياي بازي‌سازي ، روش‌ها و ابزارها (30 دقيقه)
2- نصب و راه‌اندازي يونيتي، آشنايي با رابط كاربري، منوها و ساختار فني (1 ساعت)
3- معرفي scene و روش مديريت مراحل در بازي (30 دقيقه)
4- آبجكت‌ها در يونيتي، نحوه رندر شدن اجزا، تنظيمات نور و دوربين ( 1.5 ساعت)
5- آموزش كامپونت Transform، حركت كاراكتر (30 دقيقه)
6- ساختار كد C# در يونيتي و رويدادهاي مهم (30 دقيقه)
7- انيميشن در يونيتي، ابزار انيماتور (1.5 ساعت)
8- آبجكت‌هاي از پيش تنظيم شده (پريفب)  (15 دقيقه)
9- تگ‌ها و مديريت آن‌ها در يونيتي (15 دقيقه)
10- هوش مصنوعي در بازي و روش‌هاي پياده‌سازي آن در يونيتي (1 ساعت)
11- پياده‌سازي npcها در بازي (1 ساعت)
12- پياده‌سازي منوها و رابط كاربري بازي ، سيستم UI در يونيتي (1 ساعت)
13- صداگذاري بازي ، آشنايي با ابزارها به مدت 1 ساعت شامل ابزار هاي Audio Listener, Audio Source , Audio Clip
14- روش هاي مديريت پروژه در يونيتي (30 دقيقه)
15- تنظيمات پروژه و خروجي گرفتن از بازي ( 1 ساعت)
16- روش هاي بهينه سازي و بهبود كارايي بازي (30 دقيقه) 
 
 
تاریخ:
1398/06/31
تعداد بازدید:
25
منبع:
تمامي حقوق مادي و معنوي اين وب سايت متعلق به مركز نوآوري صنايع سرگرمي دانشگاه اصفهان مي باشد
Powered by DorsaPortal