دوره‌ مدل‌سازي سه‌بعدي؛ از مداد تا موشن‌كپچر-تابستان 98
طراحي كاراكتر و مدل‌سازي سه‌بعدي يكي از موضوعات جذابي است كه در حيطه‌ي گيم و انيميشن خودنمايي مي‌كند و يادگيري آن مي‌تواند يك مهارت خوب و درآمدزا براي شما باشد.
در تابستان 98 يك دوره‌ي جذاب و كارآمد به مدت 30 ساعت در مركز تخصصي بازي‌هاي رايانه‌اي دانشگاه اصفهان برگزارشد كه شامل 10 ساعت آموزش طراحي كاراكتر، 15 ساعت مدل‌سازي كاراكتر در نرم‌افزار معروف مايا و 5 ساعت اسكلت‌بندي (Rig) كاراكتر در مايا بود و در انتهاي آن شركت كنندگان تجربه‌ي ناب كار كردن با سخت‌افزار كم‌نظير Motion Capture را نيز داشتند. مدرس اين دوره پيام معنوي طراح كاراكتر، مدل‌ساز، انيماتور و برنامه‌نويس بود كه تجربه‌ي خوبي در كار با نرم‌افزارهاي متنوع اين حوزه دارد و در چند پروژه‌ي انيميشن و تصويرسازي كتاب و ... شركت دارد.
 
شركت كنندگان در اين دوره با موضوعات زير آشنا شدند:
• آشنايي با اصول نه‌گانه طراحي شخصيت
• انواع كاراكتر
• معرفي و آشنايي با محيط نرم‌افزار مايا
• آشنايي با مدل‌سازي در مايا
• روش‌هاي انتقال فايل مرجع براي مدل‌سازي
• رنگ و متريال در مايا
• روش‌هاي ايجاد بافت در فوتوشاپ و انتقال آن به مايا
• مفاهيم ريگ و اسكلت بندي كاراكتر در مايا
• آشنايي با موشن‌كپچر و شيوه‌ي مدل‌سازي سه‌بعدي حركات زنده
تاریخ:
1398/06/31
تعداد بازدید:
44
منبع:
تمامي حقوق مادي و معنوي اين وب سايت متعلق به مركز نوآوري صنايع سرگرمي دانشگاه اصفهان مي باشد
Powered by DorsaPortal