دوره‌ طراحي و تصويرسازي ديجيتال-تابستان 98
در تابستان 98 سومين دوره‌ي نقاشي ديجيتال در مركز تخصصي بازي‌هاي رايانه‌اي دانشگاه اصفهان روزهاي يكشنبه و سه‌شنبه از ساعت 9 تا 12 به مدت 5 هفته برگزار شد.
 مدرس دوره محمدرضا قرباني نقاش، گرافيست، انيماتور، تصويرساز، نويسنده و كارگردان انيميشن بود. او ديپلم نقاشي از هنرستان هنرهاي زيباي اصفهان، ليسانس نقاشي و فوق ليسانس گرافيك  از دانشكده ي هنرهاي زيباي دانشگاه تهران دارد و مدرس دانشگاه در رشته هاي نقاشي، گرافيك و انيمشن است. قرباني سرپرست تيم مكوتا پرشين در ساخت جلوه هاي ويژه ي سينماي هند است و سوابق اجرايي درخشاني در توليد و ساخت انيميشن و بازي هاي رايانه اي متعدد دارد.
 
در اين دوره اين سرفصل‌ها تدريس شد:
1-معرفي نرم افزارهاي مختلف گرافيك و تصويرسازي براي شناخت كاربرد، قابليتها، امكانات و تفاوت آنها با يكديگر
2-آشنايي با ساختار بيت مپ و  وكتور و جايگاه استفاده از هركدام
3-فلسفه و كاربرد نقاشي ديجيتال
4-آشنايي با پن تبلت و شناخت مدلها و برندهاي هاي موجود، ويژگيها، قابليتها و مزايا و معايب آنها
5-آشنايي با سيستم لايه اي فتوشاپ و كاربرد آن
6-آشنايي با ابزار انتخاب و روشهاي مختلف استفاده از اين مجموعه ابزار
7-آشنايي با ابزار براش و قابليت هاي آن، روش ساخت و ذخيره كردن براش
8-روشهاي وارد كردن يك طرح به كامپيوتر و آماده سازي آن براي انجام يك پروژه
9-انجام يك پروژه ي ساده ي ديجيتال پينت جهت آشنايي با ابزار و امكانات سخت افزاري و نرم افزاري
10-تركيب براش ها و ساخت براش حرفه اي و نحوه و جايگاه استفاده از آنها در كار
11-نحوه ي استفاده ي صحيح و حرفه اي از رفرنس
12-روش استفاده صحيح از پالت رنگ براي تقويت شناخت رنگ و اهميت ساخت پالت هاي شخصي و حرفه اي
13-نقاشي ديجيتال از طبيعت با استفاده از رفرنس جهت تمرين براي ياد گيري چگونگي استفاده از امكانات و ابزار ذكر شده
14-روش ساخت براش براي كشيدن مو، پوست و بافتهاي مختلف
15-مقدمه اي بر طراحي چهره، تقسيمات صورت و اجزاء صورت
16-نقاشي ديجيتال از چهره با استفاده از رفرنس جهت تمرين براي ياد گيري چگونگي استفاده از امكانات و ابزار ذكر شده
17-شناخت نور و سايه و تاثير آن در نشان دادن حجم و جنسيت
18-تكميل مبحث ساخت براش وامكانات تركيبي براي بدست آوردن تكنيك و استيل رنگ آميزي
19-نقاشي چهره از مدل زنده جهت آمادگي براي طراحي كاراكتر و تكميل مبحث طراحي از چهره
20-انجام يك پروژه ي نقاشي ديجيتال براي ساخت فضا حهت گيم يا انيميشن
21-آموزش روش صحيح و برخورد حرفه اي براي كانسبت فضا جهت گيم و انيميشن با انجام يك پروژه عملي
22-آموزش روش صحيح و برخورد حرفه اي براي كانسبت كاراكتر جهت گيم و انيميشن با انجام يك پروژه  عملي
 
 
تاریخ:
1398/06/31
تعداد بازدید:
30
منبع:
تمامي حقوق مادي و معنوي اين وب سايت متعلق به مركز نوآوري صنايع سرگرمي دانشگاه اصفهان مي باشد
Powered by DorsaPortal